torsdag den 3. april 2014

Nej...

...er ikke mit mest anvendte ord, derfor har jeg gang i MANGE krea-projekter for tiden. I går hentede manden min bestilling fra Nordform, og i dag er jeg kommet lidt videre med en sangskjuler. Det er en sangskjuler med FCK (igen-igen-igen), og samtidig har jeg fået en henvendelse på mail, om hvordan jeg laver spillerne. Så jeg har lavet et billede af hvordan jeg har lavet de små fodbold/håndboldspillere.



Vathoved ca. 22 mm
piberenser 10 cm til arme foldes og sættes fast i hovedet
piberenser 15 cm til ben foldes rundt om nakken
Filt til shorts og bluse syes sammen rundt om kroppen
Skoene er lavet af sort fimo, hvor der er lavet et lile hul til benet.

Hvis du har spørgsmål til min vejledning, så send mig en mail eller læg en kommentar :)

Hvis du bruger min vejledning, er du mere end velkommen til at lægge en kommentar med link til billeder eller sende mig billeder på mail, for jeg vil meget gerne se, hvad andre bruger mine små mennesker til :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...