mandag den 21. august 2017

Sy-klub-weekend

I løbet af sommeren skrev vi i syklubben sammen for at finde en dag at mødes. Det viste sig hurtigt, at vi alle kunne både lørdag og søndag i den forgangne weekend, og da vi nemt kan låne et sommerhus via den enes forældre, tog vi syklubben til næste niveau - weekendsyning med overnatning :)

Fredag aften rendte jeg forvirret rundt og pakkede en masse blandede ting, for jeg havde ikke lige nået at få klargjort noget mere systematisk.

Vi syede fra først på eftermiddagen til ved 18tiden, hvor vi så kørte ned til stranden.


På stranden var en lille hyggelig burgerbar.

Nøj, de burgere var lækre! 95 kr. for en menu med det hele og det er klart den bedste burger, jeg har fået meget, meget længe. De har en Facebook side, bare søg på "Haveje"

Søndag morgen bagte Katrine vafler til os, og vi syede til ved 16tiden, hvor vi kørte hjem mod hovedstadsområdet igen.

Jeg fik 3 kjoler, 1 par bukser, 2 nederdele og 2 sæt grydelapper færdige. Nogle af tingene var jeg i gang med, andre klippede jeg i sommerhuset. Derudover er der også ting jeg blev delvist færdige med. 

Jule-grydelapperne har ligget klippet siden sidste efterår, så det var vist på tide at få dem syet - så nu er værtinde-gaven til eventuelle jule-visit vist i hus :)
De kommende dage vil jeg prøve at få vist de ting, jeg blev færdige med i weekenden.

Vi er alle 4 i syklubben enige om, at det SKAL gentages og gerne snart :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...